آزادوار شهری به قدمت تاریخ

خروج قطار مسافری از ریل در محدوده ایستگاه نغاب شهرستان جوین

ساعت ۴ و ۴۵ بامداد يك شنبه 15 ارديبهشت سال 1392، قطار مسافری بنیاد به شماره ۳۴۲ که از تهران به سمت مشهد در حرکت بود، در انتهای ایستگاه راه آهن نغ اب شهرستان جوین از ریل خارج شد.
جعفر صابری میهماندار این قطار مسافری در گفتگو با نسیم جوین گفت:بعد از توقف ۲۰ دقیقه ای قطار برای ادای نماز صبح حدود ساعت ۴و ۴۰ دقیقه بامداد قطار به سمت مشهد راه افتاد.
صابری تصریح کرد : همانطور که مشاهده می کنید قطار در مسیر ریل سوم که ریل بسته است( ریل کور) و برای مانور داخل ایستگاه و جابجایی واگن های داخل ایستگاه کاربرد دارد ، این قطار در آن خط قرار گرفته است .
و پس از حدود ۲۰۰ متر در خروجی ایستگاه به سمت مشهد ناگهان قطار از خط ریلی که انتهایش کور بود خارج شد .
وی گفت : خوشبختانه بدلیل اینکه همه مسافران پس از اقامه نماز بیدار بودند کسی آسیبی ندید . این میهماندار افزود: ۳ واگن از این قطار مسافر عرب داشت و ۸ واگن دیگر نیز مسافران و زائران متفرقه بودند.
در خور ذکر است که لو کوموتیو و یک واگن مسافری در انتهای این خط بن بست از ریل خارج و داخل خاک فرو رفته است.
فرماندار جوین در مورد این سانحه گفت: بعد از ادای نماز صبح این قطار به سمت مشهد حرکت می کند و در سرعت صفر تا ۱۰ کیلومتر بعد از حرکت در خروجی ایستگاه راه آهن نغاب دچار مشکل فنی شده و از ریل خارج می شود .
ابراهیم جدی کار افزود: خوشبختانه هیچیک از مسافرین صدمه ندیده و با قطار دیگری به مشهد اعزام شدند. وی گفت: بعد از حدود یک ساعت از حادثه ، رفت و آمد قطار های دیگر در این مسیر به روال عادی ادامه یافت. و علت خارج شدن این قطار از ریل توسط کمیته وقوع حوادث راه آهن کشور در حال بررسی است.
---

نویسنده: داود ׀ تاریخ: دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:خروج, قطار, مسافری ,ریل , محدوده, ایستگاه نغاب ,شهرستان ,جوین , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تمامی حقوق برای سایت روستای آزادوار محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است